28 Aralık 2010 Salı

Oyun Grubu - Bizdeyiz

Bu hafta sıra bizdeydi... Arkadaşların gelmeden yapacağımız aktivite için yıldız şeklinde çubuklar hazırladık seninle...

Önce İrem-Ece-Ela geldiler , Çınarlar daha sonra... Sen çok hırçındın , özellikle İrem'e karşı... kendince sevmekmi istedin anlamadım ama biraz ağlattın arkadaşını... Güya yanağından fıstık alıyorsun ama nasıl alıyorsan hep ağlattın , bir ara saçını çektin... Sonra Çınar'a vurdun... Mutfağınla oynamak istediklerinde mutfağını üstlerine devirdin , ne sen oynadın , ne oynamalarına izin verdin... Seni sürekli gözetim altında tutmak zorunda kaldım , yanından ayrılamadım... Çok şaşırdım , çok üzüldüm böyle davrandığın için ...

Aktivitemize başladık ama senin agresifliğin yüzünden nasıl yaptık , ne yaptık anlamadım... Hiç keyif almadım ben...


Kötü-keyifsiz bir oyun grubu günüydü benim için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder