21 Aralık 2010 Salı

Oyun Grubu - Çınarlardayız...


Bu hafta Çınar'larda toplandık... İlk biz gittik... Tuğçe'nin yoğun programından dolayı Ece-Ela ve İrem'i biraz beklemek zorunda kaldık... Bu arada Çınar ve Zeynep beraber takıldılar... Çınar'ın yazlık sandayelerinde oturdular , birbirlerinin sandalyelerine göz diktiler :)) Çınar biraz yüzdü halıda :)) Biraz koşturdular ve arkadaşları geldi... Kapıda karşıladık , Zeynep hepsini öptü tek tek...
Bir ara İrem ağladı , hemen koştuk yanına , Zeynep'in gözler parlayarak bakıyor o sırada , sen mi yaptın dedim ? Evet dedi , ne yaptın dedim ? Fıstık almış yanağından :)) Nasıl aldın benden de al dedim , valla benim ki acıdı , biraz mıncıklayarak aldı... İrem'i çok özlemiş demekki :))

Sonra Çınar arkadaşlarına yılbaşı ağaçlarında asılı olan hediye paketlerini dağıttı... Aslıhan hepsine çorap almış ... Eski çoraplar çıkarıldı ve hemen yenileri giyildi hepsi tarafından :))

Ve haftanın aktiviteleri... Aslıhan 2 aktivite hazırlamış ... İlkinde büyükten küçüğe sıralama yaparak çam ağacı yaptılar , sonra da bir yılbaşı süsü yaptık... Daire şeklinde kesilmiş kartonun üzerine bir fotolarını yapıştırdık ve ortasından delip , hediye paketi ipi geçirdik ... Zeynep yapar yapmaz götürdü Çınarların ağacına astı bizim süsümüzü... Eve gelince de kendi ağacımıza astık...


Aktivitelerden sonra Aslıhan'ın hazırladığı nefis top keklerden ve kurabiyelerden yedik... Zeynep kocaman 2 tane top kek yedi ve bir kutu süt bitirdi ve tekrar süt istedi... Ben hayretler içinde bunu anlatırken kızıma nazar değdirdim herhalde içtiği süt elinden fırladı gitti , halıya döküldü hepsi ... Heryeri de mahvettik ...

Yeme-içmeden sonra Ece-Ela-İrem biraz yazı tahtasında resim çalışmaları yaptı... Çınar ve sen eşlik etmedin...

Bir oyun grubumuz daha keyifle sona erdi ...

*** Her seferinde fotoğraf makinemi unutuyorum... O anların resimlerini çekemiyorum maalesef... Aslıhan - Meral'den alıntı resimleri ekleyebiliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder