19 Mayıs 2010 Çarşamba

Makas

.Makas kullanmayı öğrendin , herşeyi kesmek istiyorsun :)) 1 -2 haftadır makas elimizden düşmüyor. 2 hafta önce ben senin için birşeyler keserken kendin kesmek istedin. Makası nasıl tutman gerektiğini gösterdim , biraz da sen kestin ama makas elinden çıkınca tekrar tutamıyordun , yardım istiyordum ama artık kendin çok güzel bir şekilde makası tutabiliyorsun hatta ben bişey keserken hemen kendi makasını getiriyorsun kesmek için , tabii benim kestiklerimide bozuyorsun... Şimdi senin için bişey keserken senden saklamam gerekiyor:) Henüz ince kağıtları tam olarak kesemiyorsun ama biraz daha kalın karton cinsi kağıtarı daha rahat kesiyorsun... Bazen ben tutuyorum sen kesiyorsun , bazen de tek başına kesmek istiyorsun... Sık sık şimdi pratik yapıyoruz makasla... Bayağı ilerlettin , daha hızlı açıp kapatabiliyorsun makasını... Aferin sana :)
Kestiklerini de panona yapıştırıyorsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder