22 Mayıs 2010 Cumartesi

Oyun Grubu - İrem'lerdeyiz


Geçen hafta İrem'lere gidecektik , tam hazırlandık çıkıyorduk evden ki Meral aradı Tuğçeler gelemiyorlarmış diye Aslıhan'da Altınoluk'a gidecekti zaten yoktu , biz de gelmeyelim o zaman dedik ve evde kaldık... Tabii bu seni çok üzdü , bütün gün İrem diye gezdin ... Nihayet bu hafta perşembe günü İrem'lere gittik... Çok mutluydun arkadaşların ile bulaşacağın için , yine çok güzel bir gün geçirdik...

Meral'in bizim için hazırladığı aktiviteler çok güzeldi... Kağıt tabaklarla tef yaptık hep beraber ... Önce minikler tabakların önde kalacak yüzeylerini boyadılar biraz ... (Boyama işinde bence en başarılı isim İrem , çok güzel kalem tutuyor...) Sonra da tabaklarımızdan bir tanesinin içine deniz kabukları , barbunya ve boncuk karışımlarından koyduk ve diğer tabağıda ona zımbaladık... Tefimiz hazır...


Sonra da bezelye ayıkladık , bu aktivitede de en başarılı isim sendin :) Daha önce bana barbunya ayıklarken yardım ettiğinden antremanlı olduğu için keyifle ayıkladın bezelyeleri , sıkılıncada tabaktan tabağa boşaltmaca oynadın :) Ela sevmedi bezelye işini nerdeyse hiç katılmadı .... Hepsi sıkılıncada kalan bezelyeleri Aslıhan'la beraber ayıklayıp bitirdik...


Aslıhan erken ayrıldı evde misafirleri olduğu için , biz biraz daha kaldık... Ece, Ela ve İrem kovalamaca oynadılar , çok eğlendiler. Sen katılmadın arkadaşlarına , genelde aktiviteler dışında çok katılmıyorsun... Bağımsız olmayı tercih ediyorsun... Bu arada senin sayende kaç tane salatalık yedim o gün bilmiyorum , ama sende çok yedin... Hatta ilk kez kabuklarıyla elma-salatalık yedin ve beni şaşırttın... İremlerde senin iştahın açılıyor :) Daha önce yine İrem'lerde kahvaltıdayken o kadar çok zeytin yemiştin ki ben şaşırıp kalmıştım hatta sana dokunur diye korktuğumdan zeytini kaldıralım dedim ama herkes bişey olmaz yesin diyince bıraktım yedin yiyebildiğin kadar ve o zamana kadar zeytinin çekirdeğini ben çıkarırken o gün kendin çıkarttın ve bu hoşuna gittiği için o kadar çok yedinya zaten :)

*Bugün akşam üzeri markete gittik , kirazlar güzel olunca beraberce poşete doldurduk , eve gelince hemen yıkadım güzelce , akşam yemeğinden sonra yeriz diye ama sen bir tane bile yemedin :( İremlerde olsa yerdin kesin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder