9 Temmuz 2010 Cuma

Anneyi uff yaptın :)


Koltuğa uzanmıştım sende geldin üstüme oturdun elindede su bardağın var... Biraz oynadın benimle sonra birden bardağı yüzüme vurdun... Yapma bitanem uff olur anne dedim gülerek seninde hoşuna gitti ...Güm bi kere daha geçirdin bardağı yüzüme , öyle bir acıdı ki gözüm çıktı sandım .... Elimi götürdüm acıyan yere kanıyoor... Anneyi de uff yapmayı becerdin :)) Sonra baban yaramı sildi bant yapıştırdı , üzüldün ... Öptün... Bi daha anneye vurma dedin... İyileştimi diye de süreki kontrol ettin... Yaramaz cadı seni :)

2 yorum:

  1. çook geçmiş olsun öncelikle sana.

    Üst üste gelmiş hep sizin. Bu minikler bazen çok tehlikeli olabiliyor gerçekten.

    Bu arada Zeynep'in kısa saçlı fotswunu yayınlamnı bekliyorum merakla.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Meral'cim...
    Gerçekten hepsi üst üste geldi , çok şükür iyiz şimdi...
    Resim çektirmiyor inatla Hanımefendi ... Güzel bir resmini çekebilirsem yayınlayacağım inşallah...
    Öpüyoruz sizi , sevgiler...

    YanıtlaSil