19 Temmuz 2010 Pazartesi

Toka...

Şu toka varya nerdeyse dün ölümüne sebep oluyordu... Yazarken bile ellerim titriyor , o anları yeniden yaşıyormuşum gibi hissediyorum... Dün akşam salata yapmak için mutfağa gittim , o sırada buzdolabından bişey çıkarırken zeytin tabağını düşürdüm ve tuzla buz oldu tabak... Babanı çağırdım camları süpürmesi için , sen de bizim yatak odasında yatakta uzanıyordun... Baban mutfağı süpürdü , süpürgeyi kaldırırken senden tuhaf sesler gelmeye başladı , öğürüyor gibi hemen yanına koştuk ne oldu diye , yatağın üzerinde çırpınıyorsun , bir baktım tokanın parçaları yatağın üzerinde tokanın boğazına kaçtığını anladım , hemen parmağımı soktum ağzına önce alamadım , sonra tekrar soktum parmağımı boğazına kanca gibi yapıp parmağımı çektim tokayı ... İyice boğazına kaçmış , biz mutfağı süpürüken olsaydı belki de seni kurtaramayacaktık , duyamayacaktık sesini... Alla'ım bir daha yaşatmasın böyle şeyler bize ve hiç kimseye ... Öyle korktum ki saatlerce kendime gelemedim...

1 yorum:

  1. çok geçmiş olsun .Allah onu size bağışlamış, yada bi can daha verdi size diyebiliriz...öpüyorum Zeynepçiği çok geçmiş olsun+++

    YanıtlaSil