6 Temmuz 2010 Salı

İlk kötü düşüş :(

Bugün evde çok bunaldın , öğlen sıcağında dışarı çıkmak istiyorsun , oyalayamıyorum da evde bir türlü seni...
Öğlen uykuda uyumuyorsun artık ....Çok mızmızlanınca  hadi biraz yürüyüş yapalım dedim , gazete alıp eve dönecektik ama ne mümkün seni tekrar eve getirmek... Eve gitmeyelim diye tepinip duruyorsun sokakta 
... Biraz yürüdük , biraz market gezdik  , dondurma aldık sana ...  Yavaş yavaş eve geliyoruz , sen eve gitmemek için mızmızlanırken düştün , neyse ki ilkinde bişey olmadı , sonra tam apartmanın bahçe kapısını açıyordum , sende arkamdaydın , birden bir ağlama sesi , bir döndüm arkama baktım ki yerdesin ... Ağzın toz-toprak içinde , nerene ne oldu anlayamadım , baktım ağzından kan geliyor... Hemen eve geldik , ağlamaktan yıkatmakta istemiyorsun , zar zor yıkadık , üst dudağın kocaman şişti , üstüde sıyrılmış ... Bayağı kötü sürtmüşsün ... Zorlada dudağının üstüne biraz baticon sürdüm ama o kadar da inatçısın ki ağzını açtıramadım saatlerce , içten de şişlik vardı çünkü ... Sürekli de ağlıyorsun , ağrıyor diye... Sonunda seni kucağımda gezdirirken , fotoğrafında gördüğün bebeklik ayakkabını istedin ,  onu verdim de onunla oynarken dudağının içine bakmama izin verdin... İçten de çok fena sıyrılmış.... Dizinde de bayağı bir sıyrık var , biraz da dirseğinde ... Naptın , nasıl öyle düştün anlayamadım valla ... Biraz ağrın geçince nasıl düştün diye sorduğumda ayağım takıldı düştüm dedin ama anlatırken ayağının nasıl takıldığının taklidini de yapıyorsun :) Çok şükür daha kötüsü olmadı .... Çok korktum ama ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder